niedziela, 15 lipca 2012

Odczekałam

          Musiałam nieco odczekać z kolejnym postem. Odczekać, bo po pierwsze nieco zajęta jestem, a po drugie nie chciałam kolejnego marudnego i chorobowego wpisu robić. Ale dziś Maciuś czuje się już lepiej. Zastrzyki mu pomogły, choć jednej nocy było naprawdę kiepsko :( Biedaczek spędził ją leżąc w ... kuwecie :(



          Pozytywnie informuję, że konkurs ŁAP LICZNIK 22222 został rozwiązany. Żadnej osobie nie udało się wprawdzie złapać pięciu dwójek, ale najbliżej była TRIKADO DE KRINJO, która złapała 22224. Upominek książkowy został już wysłany i dotarł do nowej właścicielki. GRATULUJĘ :)





          Na koniec troszkę Agatki, która coraz większa, coraz starsza, coraz bardziej "kumata" i oczywiście coraz ładniejsza :D Dziś w trakcie zabawy ...











6 komentarzy:

  1. Ja tylko wyjaśnię: nie, to NIE jest pokój Agatki z zabawkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze te zdjęcia Agatki i martwię się królikiem, a w końcu mam przyszły tydzień lepiej zorganizowany, to czekaj na kuriera ;)***

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedny Maciuś:( Dużo zdrówka dla niego! I dla Ciebie:)
    PS a ja już w kompleksy wpadłam jak zobaczyłam te zdjęcia i ilość zabawek, będąc przekonaną, że to pokoik Agatki:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Maciuś już lepiej się czuje :-)Jest słodki ! :-)) buziolki dla Was :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz dziękuje za upominki. Książeczki już przeczytane, fajne są.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i zostaw komentarz. Dziękuję :)