wtorek, 29 marca 2011

Najpierw - powoli - ...

.... - jak żółw - ociężale,
ruszyła - robótka - drutami - ospale.
Szarpnęła niteczki i ciągnie z mozołem,
i rośnie na oczach rządek za rządkiem.

Tym razem urosły mi dwie czapeczki i kawałek szalika.

Włóczka Puchatka firmy Anilux. To 100% anilana. Użyłam drutów nr 5.
Czapeczka niestety wyszła mi zbyt duża, tak więc będę musiała ją spruć i zrobić od nowa.
Szalik jeszcze niedokończony, potrzebuję jednak w nim chwili wytchnienia.
Wzór zapożyczony od Margarity :D, trochę bardziej skomplikowany niż ściągacz.




A ta czapeczka to połączenie dwóch włóczek - moheru i angorki.
Druty również nr 5 i ten sam wzór - czapka z antenką.
Czapka właściciela jeszcze nie posiada - jeśli ktoś chętny, niech się zgłosi :D
Szalika również jeszcze do niej nie zrobiłam, ale zrobię w przyszłości.



Na koniec kwadraty z czasopisma "Robię na drutach", które nadal namiętnie kupuję.
Przypomnę, iż przyszłościowo ma z nich wyjść kolorowy pled.
Jestem troszkę do tyłu, bowiem zobiłam dopiero cztery kwadraty,
a numerów troszkę więcej już było.
Każdy kwadrat to nowy wzór.


1 komentarz:

  1. Oooo fajne te kwadraciaki ci wychodzą. Pierwszy raz widzę, bo skubana się chwalić nie chce :p

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i zostaw komentarz. Dziękuję :)