niedziela, 22 stycznia 2012

Nowości

Troszkę nowości, bo się nazbierało. :D

Po pierwsze zaczęłam szyć dwie przytulanki, tym razem dla Oliwki. Będzie z tego misiu i zajączek. Tak wyglądają na wstępie. Brakuje im jeszcze wypełniacza, ale po niego muszę się wybrać do sklepu (a nie bardzo mam kiedy:/)



Po drugie nabyłam w drodze kupna lawendową skrzyneczkę na "przydasie" do szycia. Na razie mam ich bardzo niewiele, ale skrzyneczka świetnie się spisuje. Może kiedyś sama będę potrafiła tak działać decoupagowo.




Po trzecie dotarła do mnie przesyłka włóczkowa. Śliczne wełny Himalaya Mercan Batik oraz Yarn Art Angora Batik. Będą z nich poncha lub narzutki. Jedno poncho już zaczęłam, bo niecierpliwy ze mnie człek.






Po czwarte znów trochę techniki. Skończyła mi się umowa na telefon i przyszedł czas na wymianę aparatu. Zawsze gustowałam w Nokiach. Zazwyczaj byłam z nich bardzo zadowolona, jedynie ostatnia nie do końca spełniła me oczekiwania. Telefon dotykowy, który często się zawieszał, nie można było go używac podczas deszczu i w ogóle... Nowy musiał mieć oprócz panelu dotykowego, także zwykłą klawiaturę. Wybór padł na Samsunga Galaxy Pro - Smartfona w kolorze Platinum Silver, o dość nietypowym rozmiarze. Czy się sprawdzi okaże się, gdy w końcu wpadnę na to, jak do niego przerzucić wszystkie potrzebne dane ;D




I końcówka mało optymistyczna :( Ostatnio popsuty telewizor. Udało się i kupiłam nowy. Nic nadzwyczajnego, zwykły mały 22 calowy telewizorek firmy Philips. Zadowolenie nie trwało jednak długo. Od wczoraj zaczyna się z nim dziać coś dziwnego i wielce podobnego, do tego co z poprzednim. Gra sobie, gra .... i nagle gaśnie. Ten po chwili znów się włącza, ale poprzedni, już się nie włączył. I co to oznacza??? Wiem, że muszę się czym prędzej udać do sklepu, ale..... zastanawia mnie fakt, że oba telewizory mają podobne objawy. W czym tkwi szkopuł????


9 komentarzy:

  1. Motylku misiaki super :D czekam na wypchane :D
    skrzyneczka też sliczna :)
    co do telefonu to ja zbieram na nokie c6. Miałam ostatnio z przymusu samsunga i nie pasował mi, wiec wracam do nokii.
    a tv..? faktycznie dziwne.. może coś w kablach nie gra??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ...ależ pracowita z Ciebie osóbka!!! cudne nowe robótki :-))... a z tym telewizorem, to zaczynasz mnie przekonywać :0, polecam gęsi smalec, ostatnio wypróbowałam na sobie - nie działa, ale może toczeń " mechaniczny" będzie jeszcze nie w tak zaawansowanym stanie jak my !!!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę misia schować, bo zabiorę.
    Włóczek nie chcę, bo choć ładne, też nabyłam i mam :D
    Pudełko nie za małe? Zaraz zapełnisz i co? :)
    Telefon już oceniłam. Ale nie zazdroszczę, bo ja swojemu wierna jestem ;)
    A tv od razu do reklamacji!

    OdpowiedzUsuń
  4. może coś z zasilaniem nie tak.... kable, gniazdko...

    czekam na opinię o telefoniku :) za jakiś czas oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę mnie w blogowym świecie z różnych względów nie było,ale wróciłam i nadrabiam i w końcu dotarłam i do Ciebie...no i czytam i ile zmian ja widzę! :))))))))Ty szyjesz!:D i to jakie sympatyczne stworki!:D Zakup skrzyneczki udany wielce, bo skrzynka ładna:)Telefon sporych rozmiarów się wydaje, ale powinien być fajny chyba, co? Mój się sypie i przydałby się zdecydowanie nowy,ale umowę mam do kwietnia 2013 roku:( No trudno...Ciekawa jestem co wyczarujesz z włóczki:D No a z telewizornią nie pomogę niestety:(
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. w filcowych przytulankach zakochanam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne Aguś, chcę te namiary, teraz będę ustalać wizytę na oddziale, to przy okazji przedtem podjadę do neurologa prywatnie, może uda się połączyć jakoś obie konsultacje. To właśnie jak byłam we wrześniu, prof, ( taka ładna Pani ze skośnymi oczami) powiedziała Prof. H. żebym się zaprzyjaźniła z dobrym neurologie. Także szukaj mi tam dobrego neurologa, najlepiej byłoby już wszystko w jednym miejscu załatwiać :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super filcaczki, z telewizorem niestety nie pomogę ale to już pewnie załatwione.

    OdpowiedzUsuń

Podziel się ze mną swoimi wrażeniami i zostaw komentarz. Dziękuję :)